søndag den 24. juni 2012

Uge 25 Favoritten...

Denne uges favorit har været noget svær, jeg har ikke haft en klar tanke om noget specifikt der bare stod ud.
Så må man sætte lidt gang i tankehjulet.
Buddet må være TV serier...

Mine serier er min hverdag.... Det lyder måske som om jeg er fastklæbet til tv'et, det vil jeg ikke kalde det. Men i løbet af en dag når jeg har lavet alt andet så er Tv serierne bare hygge.

I øjeblikket hygger jeg mest med McClouds Daughters, NCIS og Greek.

Er meget ærgelig over at Greek er afsluttet da det faktisk er en god serie...

Men hey...

Uanset hvad man er til, så er noget hvor man løbene kan følge "andre" (fiktionell eller ej) 's liv bare en go måde både at lære sig selv at se mere positivt på sit eget, OG at man kan drømme sig lidt væk til en anden verden end ens egen af og til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar