fredag den 1. juni 2012

Hår...!

Mit hår er min stolthed.... haha Eller de er ihvertfald en stor del af mig og mit ydre, og lige i øjeblikket skifter jeg farve som vinden den blæser. Gad vide om det har noget at gøre med at mit humø skifter så ofte som det gør, eller om jeg bare forsøger t finde en "ny" mig frem inden i alt det kaos der til tider raser indvendigt.

Det startede blond...

Så blev det lilla...

Så rabarber (udkogt rabarber (!)?) farvet...

Og nu brun...

Er faktisk rigtig glad for det brune, de andre farver var fede, men føler mig sådan lidt mere "boheme_natural_skalkunnetahvadsomhelstpå_sommer_sød agtig" og vil forsøge at forflge en ny stil.

Ovenpå alt det bøvl der indimellem driller så tror jeg at en ny og blødere mig er ved at finde frem til overfladen, og nøj jeg glæder mig til den ro jeg søger indfinder sig...

1 kommentar:

  1. Jeg er en "sucker" for mørkt hår, flot mærkebrunt hår synes jeg er hammer flot!

    Jeg har selv været blond, rød osv.. meeeen det mørkebrune hår synes jeg sinalere modenhed og "skraphed" ;) Evt. med et twist af honning striber :)

    Umiddelbart søde Christel så klær det brune dig bedst ;) Men synes det lilla var sejt, men ikke for ever ;)

    SvarSlet