søndag den 7. august 2011

Loppe den nye hobby... :)

På trods af elendigt vejr og en grim dum forkølelse sys manden vi skulle forfølge vores nye hobby og ta på loppe selvom vejret var røv (læs dumme regn) ... Vi havde planlagt en rute igår involverende flere forskellige markeder i København og omegn. Så ind i bilen med My'en og os andre.

Første marked var ikke noget at råbe hurra for, det regnede og det afholder åbenbart (læs. meget mystisk hmmm...) folk fra at gide at åbne boder op og sælge til fjollede folk som mig der alligevel har taget Ja-hatten på og er taget ud i det danske vejr.
Videre tog vi og de fleste efterfølgende markeder bød på lidt her og der. så det blev alligevel til en ret god fangst i længden. Og My'en der sad godt og lunt i sin klapvogn blev beundret og dikke dikket af alle mulige folk der sys at hun var noget af det kæreste. Belv endda spurgt af en hvor man dog kunne købe sådan en dejlig en henne...
hihi nå men her er lidt billeder af fangsten.




Og så var der dagens rædsel....


(Mads vil meget gerne pointere de IKKE var store nok til ham, så de blev ikke købt hahahah)

Men super dejlig dag alliw'l :) Samlet har vi givet 150,- for hele molevitten.


4 kommentarer:

  1. Super super gode køb i har lavet jer. I er da nød til at komme til Jylland at handle sammen med mig. Er total vild med de små convers sko til My.

    SvarSlet
  2. De der convers koster 249 fra ny af...så der gjorde i en rigtig god handel!!!
    Sikke meget dejligt lejetøj i fik med hjem, elsker også loppemarkede...i det hele taget kan jeg godt lide at shoppe brugt :)

    SvarSlet
  3. DET PASSER IKKE JEG VILLE BARE SIGE JEG SYNES DE VAR KLAMME INET MED OM DE VAR STORE ELLER EJ!!!

    SvarSlet
  4. Lene: Vi må klart finde ud af at ta en weekend eller noget hvor vi kan ta på loppe sammen. det ku være så hyggeligt :D
    Prutmås: Ja det er helt vildt, og de er aldrig brugt... :D Det var ikk noget jeg sådan gjorde før forbandt lidt lopper med brugte gamle ulækre ting, men så lærte jeg noget andet... :P

    SvarSlet