mandag den 1. august 2011

LAMAZE!!!!!

Ja når man nu går i en mødregruppe, og specielt når man går i en der er SÅ fantastisk som min er. Så blir man af og til smittet med diverse manier...
Og i dette tilfælde er det 'Lamazeomani' !
En skøn pige fra min gruppe og hendes lækre datter samler på Lamaze legetøj, og jo indrømmet har altid syntes det var rigtig lækkert legetøj, men osse at det var ret så pebret i anskaffelse. Men man blir jo helt forelsket i alle de skønne farver og motiver og ikke mindst alle de lækre slags der er.
Min store knejt havde en enkelt ting og det var en edderkop som han elskede overalt på jorden. Og må indrømme at jeg havde faktisk glemt det var sådan en indtil jeg så den i en samling hos en anden.
Men efter jeg har siddet og kigget på alt deres lækre og at den lille My har fortalt mig at hun oss gerne vil ha sådan noget dejligt noget, ja så må man jo igang med at samle. Og jeg blev introduceret til brugt Lamaze verdenen ja så gik vi i krig. Til at starte med var det mest mig der ledte hojt og lavt efter gode tilbud, men så tog man manden med på loppe sammen med pigerne, og så blev han osse bidt.
Så nu er der allerede en pæn samling...
Her er først et billede af lille My'en der leger til låns med ALT Ella's Lamaze




Og her er så et billede af fangsten af egen samling indtil videre.
Altsammen (undtaget den lyserøde drage, den lille lilla elefant og en lille blomst som vi havde i forvejen) er kommet ind via Lopper, DBA, og nogle skønne veninder der ikke længere brugte deres. Til den lille sum af 400,- ialt.
Nu er alt vasket og klart til leg.
(Og mor og far skal samle videre, hurra for der er gået sport i det, vil prøve at få en komplet samling)

2 kommentarer:

  1. Hold da ferie hvor cool. Der er godt nok mange ting som jeg ikke har set før. Men men men kan se at jeg har nogle ting som du ikke har. Hi hi.

    SvarSlet
  2. Sikke meget der er!! Vildt!! Tror der er en lille My der er forkælet :D

    SvarSlet