søndag den 3. juli 2011

Har brugt tid på Horze.dk ....

Når nu man ikk ku komme på loppemarked, og man så har fået overstået de sysler man ikke rigtig gad, men skulle alligevel, Ja, så bruger jeg sQ noget tid på Horze.dk...
Får stillet lidt af min shoppelyst eller måske forstørret den en anelse eftersom jeg ikke har købt noget idag.
Men når nu man ikke kan andet så kan man da drømme, og planlægge hvad man skal købe når hesten en dag endelig blir min!!!

Så tak til internetshopping og horze for at lette lidt på de tunge skyer... (Måske ka det oss hjælpe lidt på skybrudsskyerne der truer... "Bliv væk, gå ind og os eller shop på Horze's hjemmeside!")









"Denne blogpost er skrevet som en del af Horze blogkonkurrencen, hvor jeg har mulighed for at vinde et gavekort på 5000 kr. fra http://www.horze.dk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar