lørdag den 23. juli 2011

En af de mørkeste weekender i 2011

En tragedie så stor har ramt Norden, Norge blev igår først ramt af en bombe der eksploderede i Regeringsdelen af Oslo, og sidenhen skyderierne på den lille ø Utøya. I skrivende stund er der 92 døde og mange sårede og endnu savnede... Jeg tror ikke rigtig det helt er gået op for mig endnu hvor slemt omfanget af den "terror" aktion en ene mand stod for er. Alle de døde, de sårede og deres familie venner og bekendte er i mine tanker...
Jeg satte mig ned og lavede et lille minde...


Næst efter disse frygtelige hendelser  får man nyt om at en stor sangerinde Amy Winehouse er fundet død i sin lejlighed. Atter et stort talent er gået tabt, spildt til druk og stoffer...

R.I.P alle dem der er gået tabt, I vil alle være savnede...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar